•   
  •        

Alle ervaringen

Kaj van Hoorn

29-10-2019 17.20u Den Bosch Centraal - Als ik geen ster kon selecteren, was dat mijn optie geweest. Ik sta op betaald parkeren met mijn auto. Komt er een vrouw in jullie bus aangereden. Mevrouw vond dat ze meer recht op de parkeerplek had en drukt mijn auto eruit. Nadat ik de parkeerplaats uit ben, heb ik nog een rondje erom heen gemaakt. Dit keer om met de vrouw te praten. Om dubbel te checken dat ik gerecht op mijn plek stond. Mevrouw wilde niet het raam naar beneden doen omdat ze in een goed telefoongesprek zat. Dus heb ik een foto's gemaakt van het kenteken want jullie moeten is de chauffeurs opnieuw laten lessen. Vervolgens is ze aan het schreeuwen uit het raam alsof ze een bestelling moest doen bij de McDonalds met de telefoon aan haar oor. Gatver geen manieren. Ik zal jullie zeker niet bellen voor een taxi service.

Mélanie Gélin

Very bad! We were about twenty to go to a training. Instead of putting ourselves at the disposal of buses, we had taxis. we were tight at 3 in the back. Taxis never arrived at the same time. the last ones could wait up to 45 min. Inadmissible!

purchase cialis online liailkymT

Kamagra Online Flashback Oblillalok https://apcialiss.com/ - Cialis Astomi Viagra Aachen Kaufen Addexy <a href=https://apcialiss.com/#>Cialis</a> Cretoverve Puedo Comprar Viagra Sin Receta

Marijn van Haaren

Ik werd vanmorgen zowat van de weggereden.Chauffeur begrijpt niet dat een fiets met kenteken op de rijbaan dient te rijden.Gele plaat is namelijk een brommer met uitzondering van een motorfiets.Die laatste hebben als eerste letter een M en een groot kenteken.Met andere woorden er dient nog wat educatie te worden geven.

JAN VAN DE VEN

JAMMER DAT DE SERVICE EN BETROUWBAARHEID ACHTERUIT GAAT OOIT LANGE WACHTTIJDEN 2 KEER PER DAG VERKEERDE ADRES EN GISTEREN EEN HELE SLECHT RIJDENDE CHAUFFEUR [VEEL TE HARD EN LOMP!] TOCH WAARSCHIJNLIJK EEN ANDER TAXI BEDRIJF GAAN ZOEKEN !

A van Dijk

Mijn schoonzus had een taxi bus rit aangevraagd , om met mijn schoonmoeder, (die sinds kort in Geldrop in de verpleging zit) in Nuenen ( haar voormalige woonplaats) een vaccinatie te gaan halen. Ze had goed gezegd bij het bellen, dat mijn schoonmoeder daar om 13.30 uur verwacht werd, bij de huisartsenpraktijk.De taxibus kwam echter pas om 13.30 uur bij het verpleeghuis aanzetten.
En ja ik weet dat er wel eens iets uit kan lopen, maar pas op het moment aan komen rijden, terwijl iemand op dat tijdstip al op haar afspraak dient te zijn, dat kan niet!
Dus Cibatax.....voortaan toch alles net iets beter in calculeren, of even een telefoonnummer noteren en een belletje plegen, zodat mensen op dat moment iets met de huisarts kunnen kortsluiten, zodat die niet zit te wachten!
Dank U.

G Vd Loo

Gewoon schandalig
Ik had een rit besteld met de rolstoeltaxi voor mijn moeder die afhankelijk is geworden van een rolstoel. Dus was ik al blij dat mijn moeder weg kon...krijg ik 3 dagen later een telefoontje van dit bedrijf dat ze de rit af moesten zeggen omdat ze de bus nodig hadden voor een langere rit, dit vind ik gewoon schandalig.
Mijn moeder is ook een mens en betaald ook gewoon voor een rit.
Nooit meer zal ik deze taxi bellen....
Schandalig gewoon.

G Vd Loo

Gewoon schandalig
Ik had een rit besteld met de rolstoeltaxi voor mijn moeder die afhankelijk is geworden van een rolstoel. Dus was ik al blij dat mijn moeder weg kon...krijg ik 3 dagen later een telefoontje van dit bedrijf dat ze de rit af moesten zeggen omdat ze de bus nodig hadden voor een langere rit, dit vind ik gewoon schandalig.
Mijn moeder is ook een mens en betaald ook gewoon voor een rit.
Nooit meer zal ik deze taxi bellen....
Schandalig gewoon.

Willy Janssen

Klant onvriendelijk bedrijf, grote mond naar de klant toe aan de telefoon en tot onze verbazing ook nog de hoorn erop gooien. Gelukkig zijn jullie niet het enigste taxi bedrijf in eindhoven, zo ga je niet met klanten om en als jullie zo'n volwassenen bedrijf zijn dan komen jullie wel met een gepaste oplossing.
Ik zou zeggen ga zo door dan zijn jullie voor de zoveelste keer failliet

Willy Janssen

Klant onvriendelijk bedrijf, grote mond naar de klant toe aan de telefoon en tot onze verbazing ook nog de hoorn erop gooien. Gelukkig zijn jullie niet het enigste taxi bedrijf in eindhoven, zo ga je niet met klanten om en als jullie zo'n volwassenen bedrijf zijn dan komen jullie wel met een gepaste oplossing.
Ik zou zeggen ga zo door dan zijn jullie voor de zoveelste keer failliet