•   
  •        

Alle ervaringen

Rene Beek

Arogante chauffeur bij jeroen bosch zh. Blokkeerd spoet en ambulace ingamg en hinderd de ambulace Die vieze hond
hoort niet op een taxi. Mensen hier wil je toch geen taxi bij bestellen. Zullen ook een melding maken bij de instantie die de vergunningen afgeeft

Rene Beek

Arogante chauffeur bij jeroen bosch zh. Blokkeerd spoet en ambulace ingamg en hinderd de ambulace Die vieze hond
hoort niet op een taxi. Mensen hier wil je toch geen taxi bij bestellen. Zullen ook een melding maken bij de instantie die de vergunningen afgeeft

J.W.C van Gastel

Als deel taxi werkelijk bizar wat ze met je doen, enorme omwegen, op en neer naar Maastricht vier en een half uur in de taxi via Reusel naar Best in de spits, 6 verschillende personen ophalen en afzetten, ben van ellende zelf maar gaan rijden nooit meer met Sibataxi klachten beantwoorden ze niet, ze mogen het niet maar doen het toch, zware rokers stoppen ze bij kanker patient in de taxi

J.W.C van Gastel

Slechte beoordeling halen ze meteen er van af, ik ben van ellende maar zelf gaan rijden de enorme omwegen en vele andere personen op halen om zo als deeltaxi meer te kunnen innen staat voorop. klachten behandelen ze niet en geen reactie

J.W.C van Gastel

Slechte beoordeling halen ze meteen er van af, ik ben van ellende maar zelf gaan rijden de enorme omwegen en vele andere personen op halen om zo als deeltaxi meer te kunnen innen staat voorop. klachten behandelen ze niet en geen reactie

Iason P

On Friday 28/10 I send them an email to book a taxi for 31/10 at 05:10

They replied on email confirming the booking for that date/time.

So, time was 05:15 and I called them to ask where is the taxi driver? The guy on the phone had no idea and didn't know there was a taxi booked.
You should know here that I was in need since I had luggages and needed to be at Central at 05:47 for the train to schiphol airport.
It took him 5 minutes to find the email confirmation they had send. Realised he hadn't booked a taxi, he told me he can send one now but it will be in 15 minutes here. Since it was already 05:25 I declined.
He didn't even apologize for the big mistake they made. He just said "goodbye" which is extremely rude at this point.

I ended up walking a lot of distance with luggages to get to Eindhoven centraal, and of course I missed my train.

What's the point of booking taxi if you can't show up especially in times where there is no public transport.

Do not recommend at all.
If I could I would put 0 stars.

Sharon Prince

I pre booked a few days before as I knew there was a bus strike and I needed to get to the airport. I booked for 18.45 and recieved confirmation.
Someone rang me at 18.45 to say the taxi would be there at 19.00. I explained that I needed to go the airport and he repeated himself. I asked would it definitely be there then and he started shouting at me down the phone and hung up. I waited and at 19.00 no taxi. Tried to call and was put on hold, 5 minutes later I hung up and booked another taxi company. They rang me at 19.25 to say they had arrived to pick me up. Sorry too late. 1st time I've used this company and never will again. Disgusting service!

UovWLG JHMivwaLT

<a href=http://tadalafil.top>discreet cialis meds</a> Such circadian rhythm may be disturbed in hypertensive patients and thus must be highly considered when selecting the appropriate timing and dosing of the prescribed anti hypertensive medications